Gmina Żukowice szuka ludzi do pracy na stanowisko ds. gospodarki komunalnej
Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Żukowice. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.
Stanowisko: ds. gospodarki komunalnej – 1 etat.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą, polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu informacji. Zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego.
Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
- posiadające obywatelstwo polskie,
- nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
- posiadające wykształcenie minimum średnie + 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
- posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiadające znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku,
– a w szczególności z zakresu ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawa prawo zamówień publicznych, przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego, prawo ochrony środowiska, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach, ustawa o ochronie zwierząt, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksy cywilnego, ustawa
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
7. posiadające znajomość podstawowych programów komputerowych,
8. posiadające prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Odpowiedzialność.
- Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw gospodarki komunalnej,
- Prowadzenie spraw dotyczących cmentarzy komunalnych,
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką gminnymi lokalami mieszkalnymi, w tym:
a) opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
b) opracowywanie projektów umów najmu,
c) wypowiadanie umów najmu,
d) ustalanie propozycji stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych oraz za najem mieszkalnych lokali socjalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego o eksmisję oraz realizacja wyroków sądowych w tych sprawach,
f) usuwania samowoli lokalowej, - Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką lokalami użytkowymi stanowiącymi własność Gminy,
- Wykonywanie czynności związanych z organizacją i zarządzaniem świetlicami wiejskimi,
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody – pomniki przyrody,
- Wydawanie zezwoleń na wycięcie drzew i krzewów oraz na usuwanie drzew i krzewów z pasa drogowego oraz naliczanie kar za samowolne działanie w tym zakresie,
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarczego korzystania ze środowiska oraz stosowaniem kar za nieprzestrzeganie wymagań ochrony środowiska,
- Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie ras psów uznanych za agresywne,
- Organizowanie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na zasadach określonych w odrębnych przepisach oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie,
- Prowadzenie spraw dotyczących odławiania psów,
- Podejmowanie decyzji w przedmiocie odebrania właścicielowi zwierzęcia, które jest okrutnie traktowane lub zaniedbywane,
- Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie:
a) ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
b) prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części, - Prowadzenie spraw dotyczących zintegrowanych inwestycji terytorialnych,
- Przygotowywanie danych do strony internetowej gminy i Biuletynu Informacji Publicznej,
- Wykonywanie czynności wynikających z zadań obronnych.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1135
z późn.zm.),
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67 – 231 Żukowice 148
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 stycznia 2025r., do godz. 15.30. Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.
Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
- Dodatkowe informacje:
1) kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 8314241,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl),
4) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
5) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Żukowice – Urząd Gminy Żukowice 148, 67 – 231 Żukowice. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): Tomasz Wadas, e – mail: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6 ust.1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego
i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą.
c) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
d) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz z 3 miesięcznym okresem po zakończeniu rekrutacji, liczonym od miesiąca następującego po zakończeniu naboru w razie konieczności zatrudnienia kolejnego zatrudnionego kandydata, gdy istnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Posiada Pani/Pan prawo: prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi
w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
Posiada Pani/Pan prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich (tj. państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) lub do organizacji międzynarodowych.
Podanie danych jest obligatoryjne, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w pozostałym zakresie dobrowolne.
Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości uczestnictwa w naborze.