
Miedziowy holding szuka specjalistów do pracy w centrali

KGHM Polska Miedź szuka pracowników na dwa stanowiska pracy w Departamencie Rachunkowości Finansowej w Centrali w Lubinie. Poszukiwani są chętni na stanowisko Starszego specjalisty w Wydziale Księgi Głównej i Ewidencji Sprzedaży, a także Starszy Specjalista w Wydziale Majątku Trwałego.
Stanowisko Starszy specjalista w Wydziale Księgi Głównej i Ewidencji Sprzedaży
Zakres obowiązków:
- księgowa obsługa dokumentów w zakresie dotyczącym Wydziału Księgi Głównej i Ewidencji Sprzedaży
- analiza i weryfikacja zapisów na kontach analitycznych i syntetycznych
- uzgadnianie obrotów i sald z kontrahentami
- księgowa obsługa ZFŚS i innych funduszy celowych
- analiza rozrachunków z pracownikami oraz windykacja należności od pracowników i byłych pracowników
- sporządzanie not, raportów, analiz oraz kompletowanie dokumentacji źródłowej do miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych
- sporządzanie raportów w systemie SAP zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
- bieżąca współpraca z Oddziałami KGHM Polska Miedź S.A. oraz komórkami organizacyjnymi w Centrali
Wymagania:
- wykształcenie – licencjat lub magister o kierunku ekonomia lub finanse/ księgowość
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w służbach finansowo-księgowych
- znajomość Ustawy o Rachunkowości
- znajomość obowiązujących przepisów VAT i CIT
- znajomość MSSF i MSR
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność w realizacji zadań
- umiejętność rozwiązywania bieżących problemów na powierzonym odcinku pracy
Mile widziane:
- znajomość systemu SAP
- umiejętność analitycznego myślenia
- zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych
- język angielski na poziomie B1
Stanowisko Starszy specjalista w Wydziale Majątku Trwałego
Zakres obowiązków:
- obsługa systemu finansowo-księgowego SAP R/3 w zakresie obsługi ewidencji środków trwałych, wartości
- niematerialnych, leasingu aktywowanego
- bilansowa i podatkowa kwalifikacja składników majątku trwałego, naliczania amortyzacji
- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych związanych z majątkiem trwałym wg zasad bilansowych i
- podatkowych: zwiększenia, zmniejszenia, weryfikacja okresów użyteczności ekonomicznej, rozliczanie arkuszy
- inwentaryzacyjnych
- weryfikacja formalna, rachunkowa, dekretacja i archiwizacja dokumentów księgowych majątku trwałego i
- wartości niematerialnych
- generowanie sprawozdań finansowych
- raportowanie na potrzeby sprawozdawczości oraz audytu wewnętrznego i zewnętrznego
Wymagania:
- wykształcenie – magister o kierunku ekonomia lub rachunkowość i finanse
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego w księgowości
- znajomość zagadnień księgowych w zakresie aktywów trwałych
- znajomość MSSF – w szczególności MSR16, MSR38, MSSF16, MSR12
- znajomość przepisów podatkowych wynikających z Ustawy o Podatku Dochodowym od Osób Prawnych
- znajomość systemu finansowo-księgowego SAP R/3
- bardzo dobra znajomość MS Office (Word Excel)
- umiejętność organizacji pracy własnej
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- język angielski na poziomie B1
Pracodawca oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie (nagroda roczna z okazji Dnia Górnika/ Hutnika, 14-ta pensja, nagroda z zysku, nagrody jubileuszowe, świadczenie wypoczynkowe, odprawa emerytalno-rentowa)
- pakiet benefitów prorodzinnych (dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży, ekwiwalent na pokrycie wydatków szkolnych)
- abonamentową opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie do imprez kulturalno-oświatowych
- szkolenia i naukę języków obcych
- dofinansowanie dojazdów do pracy
- pakiety sportowe
- Pracowniczy Program Emerytalny
Aplikować można TUTAJ i TUTAJ.
Miejsce pracy: Lubin