×

Będą usuwać szkodliwy azbest z terenu Gminy Lubin

Pixabay Pixabay

Rozpoczął się nabór wniosków do programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubin. Mieszkańcy, którzy są zdecydowani na usunięcie szkodliwych materiałów ze swoich posesji mają czas do 21 marca na złożenie wniosku.

WAŻNE! Dofinansowanie dotyczy pokrycia kosztów demontażu, zbierania, transportu i przekazania do unieszkodliwienia odpadów azbestowych lub zabezpieczenia wcześniej zdemontowanych wyrobów azbestowych ich transport i przekazanie do unieszkodliwienia. Nie obejmuje zakupu i wykonania nowego pokrycia dachowego.

Aby skorzystać z programu należy złożyć wniosek do siedziby Urzędu Gminy w Lubinie, ul. Księcia Ludwika I nr 3, 59-300 Lubin, w terminie do 21.03.2025 r. Wniosek do wypełnienia można pobrać w pok. nr 10 w siedzibie Urzędu Gminy w Lubinie.

Więcej informacji: Referat Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Gminy pod numerem telefonu 76 84 03 190, ul. Księcia Ludwika I nr 3, 59-300 Lubin pok. nr 10.