
UMiG Bogatynia szuka podinspektora w Wydziale finansowym

Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia ogłosił nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale finansowym w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni. Publikujemy pełna treść ogłoszenia o pracę.
Ofertę na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie ekonomiczne, w przypadku wykształcenia średniego wymagane 3 lata stażu pracy.
II. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
2) umiejętność pracy z oprogramowaniem Microsoft Office w szczególności Microsoft Excel,
3) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
4) umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
5) umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się,
6) sumienność,
7) obowiązkowość,
8) kreatywność,
9) nastawienie na rozwój osobisty i samokształcenie,
10) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących zadań inwestycyjnych (dekret, ewidencja, cząstkowe sprawozdania budżetowe, cząstkowe sprawozdania finansowe),
2) prowadzenie ewidencji księgowej sum depozytowych (dekret, ewidencja, cząstkowe sprawozdanie finansowe),
3) prowadzenie ewidencji księgowej operacji Zakładowego Funduszy Świadczeń Socjalnych (dekret, ewidencja, sprawozdanie finansowe),
4) udział w projektowaniu budżetu zadań inwestycyjnych i prezentowanie ich za pomocą arkusza Excel oraz programu BeSTi@,
5) sporządzanie sprawozdań budżetowych cząstkowych jednostki budżetowej UMiG,
6) sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących nakładów inwestycyjnych i nakładów dotyczących ochrony środowiska,
7) sporządzanie rocznego sprawozdania opisowego z realizacji wydatków inwestycyjnych.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca wykonywana w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz na terenie Miasta i Gminy Bogatynia,
2) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań oraz przemieszczaniem się w terenie. Praca wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z pracownikami Urzędu, interesantami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku biurowym, ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek nie jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
V. Wymagane dokumenty:
1) CV,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do ogłoszenia,
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
10) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni stanowiąca załącznik do ogłoszenia,
11) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe średnie lub wyższe,
12) kserokopie świadectw pracy dokumentujące co najmniej 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego,
13) opinie, referencje (jeżeli są posiadane).
VI. Informacje dodatkowe:
1) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6%,
2) wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy,
3) zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu naboru,
4) wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 04.03.2025 r. do godz. 1200 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni”,
5) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane,
6) dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 75-77-25-178 lub 75-77- 25-166 (Wydział Organizacyjno-Prawny),
7) wykaz kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru zostanie ogłoszony na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu, ponadto osoby te zostaną telefonicznie powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego,
8) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Bogatynia (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia,
9) osoby, które nie spełniły wymagań formalnych i nie zostały zakwalifikowane do dalszego etapu naboru lub były nieobecne, proszone są o odbiór swoich dokumentów aplikacyjnych (osobiście) w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników o naborze. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone.